Chudnutie

Viete, ako sa robia fotky „PRED“ a „PO“ v reklamách na chudnutie? Je to čistý podvrh!

Určite viete o čom hovorím. Internet je doslova preplnený reklamami na chudnutie. Veľa z nich láka na fotky „pred a po“ so sloganom v štýle „Schudnite 20 kíl za jeden mesiac!“ Alebo iným nezmyslom. Prečo to ale funguje?

Mnoho začínajúcich podnikateľov, ale aj tých skúsenejších, si láme hlavu nad úderným marketingom. Nad niečím, čo by im zvýšilo predaj a donieslo nových klientov. Pritom už roky existuje účinná marketingová metóda a to: Obrázky PRED a PO.

Rozpamätajte sa, akú reklamu ste videli na chudnutie? Aký obrázok tam bol?

Väčšinou ide o 2 typy obrázkov. Na prvom obrázku je nejaká dáma s odstrihnutou hlavou, s odstrihnutými nohami a snaží sa zmerať si pás s centimetrom. Na druhom obrázku je výsledok pred a po. Človek, ktorý bol tučný a človek, ktorý je chudý.

Prečo to tak dokonale funguje?

Aká psychológia je za tým? Úplne jednoduchá. Určite poznáte porekadlo, že jeden obrázok je viac ako 1000 slov.

Prvý dôvod, prečo obrázky pred a po fungujú je, že ľudia vidia okamžitý rozdiel. Keď vašim zákazníkom ukážete toho istého chlapa, ktorý mal 50 kíl nadváhu a toho istého chlapa, ktorý má už o 30 kíl menej, tak uvidia ten rozdiel. Preto skvele fungujú obrázky pred a po.

Druhý dôvod prečo obrázky pred a po z psychologického hľadiska fungujú je, že nevidia časový horizont. Nevidia, koľko úsilia to človeka stálo, aby sa dostal do tohto stavu. Ak hovoríme o obrázkoch pri chudnutí.

Práve PRETO sa osobný tréner Andrew Dixon teda rozhodol, že svetu ukáže, ako to s takými fotkami naozaj je. Na svojom vlastnom tele ukázal, že sa jedná o obyčajný podvrh.

„Po vyfotení prvej fotky som si oholil vlasy, fúzy a hruď, urobil som pár klikov a príťahov, trošku upravil svetlo v miestnosti, stiahol brucho, spevnil svaly a tadá, máme fotku po!“

Andrewovi to nestačilo a preto vytvoril ďalšie fotky, ktoré mali simulovať jeho chudnutie v čase. Pozrite sa na nasledujúcu koláž, všetky fotky na koláži boli odfotené počas jednej hodiny.

Prečítal si si článok až do konca? Zaujal ťa? Potom môžeš prácu redaktora odmeniť tým, že dáš článku na Facebooku lajk alebo ho budeš zdieľať ďakujeme.

You Might Also Like