Zaujímavosti

15 skutočných sťažností nespokojných zákazníkov, ktorým možno len ťažko uveriť!

Turistické agentúry často obdržia sťažnosti od svojich nespokojných klientov. Väčšina súvisí so zavádzajúcou reklamou. Občas sú to pre skryté poplatky. V niektorých prípadoch sa ale jedná o úplne banality a agentúry nevedia, či sa majú smiať alebo plakať … Turistický servis v spolupráci s cestovnou agentúrou Thomas Cook, zostavili rebríček tých najdivnejší. Tu je 15 z nich.
1. Piesok na pláži bol príliš sypký. Bol všade v našich taškách, topánkach a vreckách.

2. Nikto nás nevaroval, že v jazere sú aj ryby. Naše deti boli vydesené.

3. Počas mojej dovolenky v Indii ma strašne rozčuľoval fakt, že v každej reštaurácii podávajú kari. Neznášam pálivé jedlá!

4. Obchody v Puerto Vallarta boli popoludní zatvorené. Ja som si, ale často chcela niečo kúpiť počas siesty. Mali by ich zakázať!

5. Pohrýzol ma komár. V brožúre nebolo napísané, že nie sú v Grécku komáre.

6. Zaplatili sme za výlet do aquaparku, nikto nás ale neinformoval, že si so sebou máme zobrať aj plavky a uteráky! Mysleli sme, že budú v cene.

7. Vo vašich brožúrach by malo byť jasne napísané, že v miestnych supermarketoch nemajú medovníčky.

8. Piesok na pláži nevyzeral ako na obrázku. Bol žltkastý, nie biely.

9. Boli sme v Španielsku a mali sme problém so dohovoriť s taxikármi. Všetci hovorili španielsky!

10. Nikto nám nepovedal, že na pláži sa dá opaľovať hore bez. Môj muž sa nemohol vôbec sústrediť.

11. Let z Jamajky do Anglicka trval 9 hodín. Naši priatelia z Ameriky boli doma už po 3 hodinách. To nie je spravodlivé!

12. V brožúre bolo napísané, že kuchyňa je plne zariadená, ale chýbali stojančeky na vajcia!

13. rezervovali sme si izbu s 2 posteľami. V izbe ale boli 2 postele spojené dohromady a teraz nesiete zodpovednosť za to, že som tehotná. To by sa nestalo, keby sme dostali izbu, aký sme pôvodne chceli.

14. Cesty boli tak nerovné, že sme cestou do hotela nemohli čítať príručku.

15. Museli sme v horúčave čakať na loď, v ktorej nebola klimatizácia.

Veľmiby nás zaujímalo, ako zamestnanci cestovných agentúr reagovali na tieto sťažnosti. Čo myslíte?

Nezabudnite článok zdieľať aj s vašimi priatelmi na facebooku!

You Might Also Like